'Party' zyskuje, a 'Viva!' i 'Gala' tracą

Bez zmian na czele rankingów sprzedaży pism o gwiazdach. Wśródtytułów z segmentu people w maju br. królowało "Party", zaś wśródtygodników yellow - "Życie na Gorąco". Spore spadki zanotowały"Viva!" i "Gala", w dół poszła też sprzedaż większości pismplotkarskich.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem "Party. Życie Gwiazd"(Edipresse Polska) w maju br. wyniosła 473 290 egz., czyli była o6,1 proc. wyższa niż w maju 2008 roku - wynika z danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu w segmencie people z dużą stratą do lideraznalazł się główny konkurent "Party", czylidwutygodnik "Show" Wydawnictwa Bauer, którego sprzedaż ogółemwyniosła 345 893 egz. (pismo ukazuje się od końca września 2008r.).

Trzecią pozycję zajęła "Viva!" (EdipressePolska), które zanotowała spadek i w maju br. sprzedała się wilości 216 534 egz., czyli o 18,8 proc. niższej niż rokwcześniej.

Czwarty był jedyny w zestawieniu tygodnik, czyli"Gala" (G+J Polska) ze średnią sprzedażą ogółem napoziomie 89 688 egz. i największym spadkiem w zestawieniu,wynoszącym aż 28,4 proc.

Porównując dane miesiąc do miesiąca, wzrosty zanotowały obydwatytuły Edipresse Polska, w tym największy, bo wynoszący aż 48,4proc. - "Viva!". Najbardziej spadła z kolei sprzedaż "Gali" (o 30,1proc.).

* - Wszystkie prezentowane w zestawieniu tytułów people magazynyto dwutygodniki z wyjątkiem "Gali", która jesttygodnikiem.

W segmencie yellow spadki sprzedaży dotknęły czterech zpięciu tytułów (wszystkie wydaje Wydawnictwo Bauer).

Lider kategorii - tygodnik "Życie na Gorąco" - sprzedał się wmaju br. w ilości wynoszącej 638 144 egz., czyli o 3,7 proc.niższej niż rok wcześniej. Druga lokatę zajął tygodnik "TwojeImperium", który miał w maju br. średnią sprzedaż ogółem napoziomie 325 741 egz. i jako jedyny w segmencie zanotował wzrost,wynoszący 1,6 proc. Najwięcej straciła zajmująca trzecie miejsce"Rewia", której sprzedaż spadła o 9,3 proc. do 273 596 egz.

W ujęciu miesięcznym wzrosła sprzedaż wszystkich tygodnikówyellow poza pismem "Świat & Ludzie", które zanotowało minimalnyspadek sprzedaży (wynoszący 0,7 proc.). Najbardziej w góręposzybowało "Życie na Gorąco", ,którego sprzedaż wzrosła o 5,4proc.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online