'Pasma czasowe' w nowej ofercie reklamowej Onet.pl

Od 1 marca - wraz ze zmianą cennika reklamowego - Biuro Reklamy Onet.pl wprowadziło do swojej oferty pasma czasowe.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Reklamodawcy otrzymali do dyspozycji „pasma czasowe” – 15-minutowe bloki, w czasie których reklama jest widoczna non-stop na wszystkich stronach portalu. Dzięki temu, reklamę zobaczy każdy konsument surfujący po stronach Onetu.

Na potrzeby kampanii w pasmach czasowych, do emisji został wybrany billboard (750x100 pikseli) wyświetlany na samej górze strony WWW.

- Bardzo uważnie obserwujemy i analizujemy trendy na rynku reklamowym i staramy się, aby nasza oferta była zawsze na czasie, a w niektórych aspektach nawet o krok przed konkurencją. Mamy nadzieję, że wprowadzenie do sprzedaży pasm czasowych, przyczyni się do dalszego wzrostu znaczenia internetu w marketing mix tych firm, które w sieci są już od dawna obecne, a firmy, które do tej pory nie korzystały z sieci do promocji swoich produktów, skutecznie do tego przekona. Zmianami w obrębie cen chcemy zachęcić naszych klientów do bardziej efektywnego wykorzystywania internetu jako kanału marketingowego – mówi Piotr Kowalczyk, Z-ca Dyrektora ds. Produktu Reklamowego.

W nowym, obowiązującym od 1. marca cenniku reklamowym Onet.pl, oprócz pasm czasowych znalazło się także kilka innych nowości m.in.: obniżka cen reklam wideo emitowanych w otoczeniu treści mulitmedialnych (In-Stream VideoAd), podniesienie limitów objętościowych praktycznie dla wszystkich form reklamowych, uproszczenie struktury cen podstawowych produktów reklamowych oferowanych w modelu CPM.

Zmianami cenowymi zostały objęte kampanie na stronie głównej portalu, emisje run-on-site (tzw. all-onet), a także wyświetlenia e-spotów, top-layerów, reklam VideoAd w modelu all-onet oraz pakietów OnetPower w modelu „wybrane serwisy”.

reklama.onet.pl

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele