Herbowska-Tytro objęła funkcję head of sales and growth. W roli tej będzie odpowiadać za rozwój portfolio produktów, sprzedaż oraz współpracę z markami, które chcą korzystać z połączenia danych Żabka Polska i technologii Stagwell.
Jak podkreśla, ‘’kompleksowe zrozumienie konsumenta i podjęcie trafnych decyzji jest możliwe dzięki jednoźródłowemu podejściu, co pomaga osiągać realny wzrost biznesu naszych klientów."
- W In-Pulse budujemy zespół, który patrzy na marketing przez pryzmat realnych zachowań ludzi, a nie utartych schematów. Patrycja wnosi do tego podejścia niezwykłą uważność i odwagę łączenia faktów w nowe możliwości. Cieszymy się, że dołącza do nas osoba, która tak dobrze rozumie wyzwania polskich marketerów i potrafi przekładać dane na praktyczne rekomendacje i wartość biznesową — podkreśla Anna Pańczyk, CEO In-Pulse.

Patrycja Herbowska - Tytro ma ponad 15 lat doświadczenia zdobytego w największych firmach badawczych w Polsce: Nielsen (obecnie NIQ), GfK (obecnie YouGov) oraz Kantar. Przez lata wspierała klientów w przekładaniu danych i insightów na konkretne decyzje i wymierne wyniki biznesowe.
W ostatnich latach koncentrowała się na pomiarze efektywności, optymalizacji działań marketingowych oraz tworzeniu modeli analitycznych, które pomagają markom poruszać się w coraz bardziej skomplikowanym świecie danych.
Ukończyła również studia MBA z obszaru Digital Transformation, specjalizując się w budowaniu zespołów zdolnych do rozwiązywania złożonych wyzwań strategicznych klientów.











