Żabka Polska i globalna grupa Stagwell tworzą system In-Pulse

Sieć sklepów Żabka Polska oraz globalna grupa marketingowo-technologiczna Stagwell ogłosiły utworzenie In-Pulse – pierwszego w Polsce systemu typu Shopper-Led Marketing System.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Żabka Polska i globalna grupa Stagwell tworzą system In-Pulse
James Townsend

In-Pulse to narzędzie, które łączy różne obszary działań marketingowych – od business consultingu, przez badania konsumenckie, analitykę, aż po testowanie konceptów i produktów oraz retail media.

Jego kluczowym wyróżnikiem jest oparcie na realnych zachowaniach zakupowych polskich konsumentów, a nie jedynie deklaratywnych badaniach. Dzięki temu marketerzy mogą podejmować trafniejsze decyzje i szybciej reagować na zmieniające się preferencje konsumentów.

– Polska jest dla Stagwell bardzo ważnym rynkiem, i to nie tylko z perspektywy lokalnej, ale i całego regionu CEE. Polski rynek jest dla nas centralą, jeśli chodzi o usługi digital commerce i to tu pozyskaliśmy niezwykle mocnego partnera – Żabkę. Jestem pewien, że wspólne przedsięwzięcie, którego osią jest nowatorskie spojrzenie na polskiego konsumenta i realne wsłuchanie się w jego głos, stanowi rewolucję w skali całego rynku – podkreśla James Townsend, CEO Stagwell EMEA i Global CEO Stagwell BP.

Mocne fundamenty: globalna technologia i lokalna skala

– Rozwój technologiczny jest jednym z naszych priorytetów. Współpraca ze Stagwell może nam w tym pomóc w zakresie wdrażania rozwiązań, które pozwolą jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów – dodaje Paweł Grabowski, head of digital B2B w Żabka Future.

In-Pulse ma na celu dostarczanie firmom precyzyjnych insightów konsumenckich oraz umożliwienie przeprowadzania skutecznych kampanii opartych na aktualnych danych o aktywności zakupowej. Dzięki zastosowaniu AI i nowoczesnych metod analitycznych, marki mogą lepiej rozumieć swoje grupy docelowe, diagnozować skuteczność działań marketingowych i optymalizować koszty dotarcia do klientów.

Projekt może wesprzeć nie tylko branżę FMCG, ale również sektory non-FMCG.

Ambicją twórców In-Pulse jest uczynienie z Polski ważnego punktu na światowej mapie innowacji marketingowych, gdzie lokalne dane i globalna technologia spotykają się, by tworzyć nową jakość w komunikacji z konsumentem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"