Patrycja Ryło od 2017 roku pracuje w mediach, ostatnie 6 lat pracowała w Warner Bros jako specjalista ds. realizacji projektów specjalnych, gdzie koordynowała realizacje branded content między innymi w programach “Lego Masters”, “Azja Express”, “Kuchenne Rewolucje”, Bestsellery Empiku. Wcześniej zdobywała doświadczenie zawodowe w Wirtualnej Polsce, w dziale produktu mediowego i reklamy.
Joanna Kuszyńska z kolei objęła nowo utworzone stanowisko head of project group. Jest na nim odpowiedzialna za koordynację i rozwój projektów branded content, łącząc działania telewizyjne z digitalem. Do jej głównych zadań należy zarządzenie zespołem projektowym, optymalizacja procesów oraz zapewnienie spójności strategii content marketingowych. Kluczowym celem jest także rozwój innowacyjnych formatów lokowania produktu oraz wzmacnianie synergii między telewizją a kanałami online, aby maksymalizować efektywność kampanii dla klientów.

Kuszyńska jest związana z firmą CCMS od stycznia 2024 roku, natomiast posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w mediach, zarówno po stronie stacji jak i agencji. Realizowała wiele projektów branded content w największych i najbardziej topowych programach rozrywkowych oraz eventach, m.in.: “Zgłoś remont”, “Masterchef”, “Masterchef Teenage”, “Pokonaj mnie, jeśli potrafisz” (grupa TVN), “The Voice Senior” (TVP), “Twoja Twarz brzmi znajomo”, “Hell’s Kitchen. Piekielna Kuchnia”, Sylwestrowa Moc Przebojów (Polsat).











