Paweł Kolasa pokieruje polskim oddziałem Universal Networks International

Paweł Kolasa obejmie stanowisko dyrektora sprzedaży Universal Networks International w Polsce. Do firmy przechodzi z Canal+ Cyfrowego, w którym pracował przez ostatnich 11 lat.

tw / tw / wm
tw / tw / wm
Udostępnij artykuł:

Jako dyrektor sprzedaży polskiego oddziału Universal Networks International Paweł Kolasa będzie kierował rozwojem 5 kanałów rozrywkowych NBC Universal w naszym kraju (Hallmark Channel, CI FI Channel, Universal Channel, Movies24 i KidsCo) oraz współpracą z sieciami kablowymi i platformami cyfrowymi. - Paweł ma ogromne doświadczenie i znajomość polskiego rynku telewizyjnego - uzasadnia Colin McLeod, dyrektor zarządzający firmy na Europę Środkowo-Wschodnią.

Paweł Kolasa pracował wcześniej w Canal+ Cyfrowym, zajmując się przez 11 lat dystrybucją kanałów tematycznych. Przez ostatnich 5 lat pełnił funkcję managera dystrubucji kanałów tematycznych, a od lipca 2009 roku - dyrektora ds. dystrubucji.

tw / tw / wm
Autor artykułu:
tw / tw / wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji