PayPo i Sinsay łączą siły w letniej kampanii marketingowej

PayPo, marka płatności odroczonych wspólnie z marką odzieżową Sinsay w ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, przygotowały działania promujące letnie kolekcje i możliwość zakupów z odroczoną płatnością.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
PayPo i Sinsay łączą siły w letniej kampanii marketingowej
mat.pras.

Jednym z elementów kampanii są murale, które pojawiły się w przestrzeni miejskiej Warszawy, stanowiąc połączenie sztuki, mody i nowoczesnych rozwiązań zakupowych.

Celem kampanii jest nie tylko budowanie pozytywnego wizerunku obu brandów, ale przede wszystkim dotarcie do szerokiego grona klientów z przekazem, że lato to najlepszy czas na odkrywanie własnego stylu - z wygodą i elastycznością, jaką daje PayPo. 

– Od lat współpracujemy z marką Sinsay, a nasza relacja opiera się na wspólnym zrozumieniu potrzeb nowoczesnego konsumenta - podkreśla Piotr Szymczak, chief growth officer w PayPo. – To już kolejna akcja marketingowa realizowana wspólnie, która potwierdza, jak dużą wartość niesie ze sobą partnerstwo marek dzielących te same cele. Kampanie z naszymi partnerami pozwalają nie tylko budować świadomość marki PayPo, ale również skutecznie docierać do nowych użytkowników.

Wybierz styl na lato i zapłać później

Letnia kampania „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę” koncentruje się na prezentacji nowej kolekcji odzieży i dodatków dostępnych w ofercie Sinsay. Poprzez murale zlokalizowane w wybranych punktach Warszawy, marka nie tylko promuje najświeższą letnią kolekcję, ale również zachęca do korzystania z płatności odroczonych PayPo.

Jak zaznacza Michał Niedziółka, senior e-commerce campaign manager w Sinsay: – Po raz kolejny wybraliśmy PayPo jako partnera do naszej kampanii, tym razem promującej letnią kolekcję. Jest to marka, która idealnie wpasowuje się w potrzeby naszych klientów, zapewniając im swobodę zakupową i pozwalając im kupować na własnych warunkach. Nasze poprzednie wspólne akcje przyniosły bardzo pozytywne efekty, dlatego kontynuujemy tę współpracę na kolejnych płaszczyznach. 

Kampania „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę” to jedna z pierwszych wspólnych kampanii brandów w tym roku. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ruszyła kolejna edycja programu "Inżynierowie Przyszłości". "Dmuchamy wiatr w wasze żagle"

Ruszyła kolejna edycja programu "Inżynierowie Przyszłości". "Dmuchamy wiatr w wasze żagle"

Duża awaria internetu. Nie działały m.in. Canal+, Goniec oraz X

Duża awaria internetu. Nie działały m.in. Canal+, Goniec oraz X

Wirtualnemedia.pl i Pracuj.pl łączą siły. Jeszcze łatwiejsze szukanie pracy w branży mediów, marketingu i PR

Wirtualnemedia.pl i Pracuj.pl łączą siły. Jeszcze łatwiejsze szukanie pracy w branży mediów, marketingu i PR

Palikot znów skazany za promowanie alkoholu. Ogromna grzywna

Palikot znów skazany za promowanie alkoholu. Ogromna grzywna

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej
Materiał reklamowy

Agnieszka Ferenc-Stępkowska o tym, jak WP for Publishers pomaga wydawcom zarabiać więcej

Prowly.com daje więcej za resztę akcji Brand24. Kolejna oferta

Prowly.com daje więcej za resztę akcji Brand24. Kolejna oferta