W ramach kampanii promocyjnej Peja na swoim Instagramie opublikował wideo, z relacją z wizyty w salonie tatuażu. Nowy malunek to nóż z nabitym nań awokado. To znak poparcia Veganuary - corocznej styczniowej inicjatywy, promującej przechodzenie na dietę roślinną w ramach postanowień noworocznych.
– Jako zdeklarowany mięsożerca dość regularnie sięgam po jedzenie wegańskie jako uzupełnienie właściwej diety, ale także z ciekawości nowych smaków. Daleko mi do namawiania kogokolwiek do przejścia na weganizm, ale tego burgera spróbować powinien każdy - napisał Peja na Instagramie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/peja-rapuje-o-krasnoludkach-pizza-hut-rap-show-wideo ##
Pyszne.pl promuje roślinne jedzenie
Swoje sposoby na smaczne, różnorodne, łatwe i sycące jedzenie wegańskie ujawnią w ramach kampanii także: Maria Winiarska, Red Lipstick Monster, Chujowa Pani Domu i Andrzej Wrona.

- Ambasadorzy marki — tzw. VeGang — ramię w ramię z najciekawszymi konceptami gastronomicznym przez kolejne tygodniestycznia będą przełamywali najpopularniejsze stereotypy na temat weganizmu i kosztowali dań wegańskich. Zachęcamy wszystkich do próbowania roślinnych burgerów, pizz, a także dań kuchni polskiej, korzystając z filtra “wegańska” na naszej stronie i w aplikacji. Nie pozostaje powiedzieć nic innego, jak Smacznego! - dodaje Katarzyna Makowska, brand manager Pyszne.pl, Katarzyna Makowska.
Oprócz działań PR i influencerskich, kampania obejmuje media digitalowe i kanały własne Pyszne.pl. Za kreację odpowiada zespół wewnętrzny marki oraz agencje Lensomai Communication i 180heartbeats + JUNG v MATT.











