Performance Media promuje Polskę w brazylijskim internecie

Agencja Performance Media prowadzi w Brazylii internetową kampanię ambasady Polski w tym państwie. Firma promuje też w sieci wizerunek naszego kraju.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy z Ambasadą RP w Brazylii agencja Performance Media rozpoczęła kampanię PPC i social media serwisu internetowego tej instytucji. Akcja ma zwiększyć ruch na stronie oraz pozyskać potencjalnych nowych inwestorów z Brazylii do projektów w naszym kraju. Ponadto Performance Media realizuje internetową kampanię promującą wizerunek Polski jako jedynego państwa w Unii Europejskiej, które nie odczuło globalnego kryzysu, jednego z najciekawszych rynków do inwestycji i organizatora Euro 2012.

Działania rozpoczęły się w styczniu i nie mają określonego terminu zakończenia. Prowadzi je brazylijski oddział Performance Media.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii