„Pewność efektu od 130 lat” w kampanii sosów Lubelli (wideo)

W telewizji ruszyła wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa Lubelli. Akcję pod hasłem „Pewność efektu od 130 lat” przygotowały firmy Euro RSCG i ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowy spot Lubelli pokazuje „magiczny świat mąki”, w którym przygotowywane są produkty tej marki. Taki sam przekaz był wykorzystywany w ubiegłorocznej reklamie Lubelli (więcej na ten temat). Jednak nowy spot reklamuje nie tylko makarony tej marki, lecz również przeznaczone do nich sosy, dostępne w trzech smakach.

 

Reklama jest emitowana zarówno w największych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN), jak i w kanałach tematycznych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online