Wybrana agencja będzie realizować kampanie reklamowe w mediach internetowych mające na celu między innymi pozyskiwanie leadów sprzedażowych oraz promowanie produktów i usług PGE.
W ramach prowadzonych działań zapewni wsparcie w kluczowych obszarach takich jak, tworzenie strategii digitalowej, doradztwo i planowanie kampanii mediowych, negocjowanie i zakup przestrzeni reklamowej w mediach internetowych (realizacja kampanii), analizy, raportowanie, monitoring działań i wydatków reklamowych.

20 tys. zł wadium
Agencja będzie odpowiedzialna za zarządzanie kampaniami reklamowymi, w tym między innymi: przygotowanie kosztów zakupu czasu emisji lub/i ekspozycji kampanii reklamowych PGE Obrót u dysponentów/wydawców mediów, negocjowanie i zawieranie umów, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań związanych z kampanią reklamową (w tym również działaniami afiliacyjnymi, np. generowaniem leadów w porównywarkach internetowych).
Zaplanowane działania będą realizowane w internecie od dnia zawarcia umowy do końca 2026 roku.
Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 20 tys. zł wadium.











