Jak informuje PGE potrzebuje również zmiany na poziomie wizerunkowym, a te zmiany konieczne są do wdrożenia już teraz.
Agencje wyłonione w przetargu będą miały szansę stworzyć nowy wizerunek marki PGE, która w najbliższym okresie będzie zmieniać się w znaczącym stopniu, w związku z realizowanym projektem transformacji energetycznej.
W przetargu mogą wziąć udział agencje reklamowe o udokumentowanym doświadczeniu w tworzeniu strategii marek, projektów rebrandingu, w obsłudze projektów marketingowych i komunikacyjnych w zakresie opracowania koncepcji, kreacji i produkcji materiałów reklamowych do kampanii reklamowych z zakresu ATL i BTL. Agencje współpracujące z PGE będą odpowiedzialne również za nadzór nad wdrożeniem nowego pozycjonowania oraz identyfikacji marki.

Wybrane agencje będą realizowały również projekty z zakresu kreacji i produkcji materiałów reklamowych do wszelkich bieżących działań komunikacji marketingowej prowadzonej dla marki PGE realizując je spójnie z nowopowstałą strategią marki, szukając jednocześnie indywidualnych rozwiązań wyróżniających markę na rynku.
Oferty można składać do 4 listopada.











