PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
"Świąteczne Gwiazdeczki" w Polska Press. Ekspert alarmuje. Mamy komentarz spółki
"Świąteczne Gwiazdeczki" w Polska Press. Ekspert alarmuje. Mamy komentarz spółki
PGE chce mieć nowy wizerunek, szuka agencji
PGE chce mieć nowy wizerunek, szuka agencji
Nicolas Cage jest przerażony rozwojem sztucznej inteligencji. Boi się, co zrobią z jego twarzą po śmierci
Nicolas Cage jest przerażony rozwojem sztucznej inteligencji. Boi się, co zrobią z jego twarzą po śmierci
Canal+ Polska modyfikuje logotyp. „Bardzo ważna inicjatywa”
Canal+ Polska modyfikuje logotyp. „Bardzo ważna inicjatywa”
Duże zmiany w jednym z najstarszych polskich kanałów tematycznych. Idą po młodych
Duże zmiany w jednym z najstarszych polskich kanałów tematycznych. Idą po młodych
Jak pieniądze z Funduszu Sprawiedliwości płynęły do mediów. "Cios w wiarygodność"
Jak pieniądze z Funduszu Sprawiedliwości płynęły do mediów. "Cios w wiarygodność"
Kolejny kanał po polsku z logiem nawiązującym do początków działalności
Kolejny kanał po polsku z logiem nawiązującym do początków działalności
Walka o media publiczne trwa. "Sytuacja ta jest dla Donalda Tuska źródłem chwały"
Walka o media publiczne trwa. "Sytuacja ta jest dla Donalda Tuska źródłem chwały"
SW Research: Polscy piłkarze zarabiają najwięcej, siatkarki niedocenione
Reklamy kosmetyków i suplementów diety bez lekarzy? Komisja Etyki Lekarskiej postuluje wprowadzenie zakazu
PZPN zaliczył kolejną wpadkę. "Infantylizm wizerunkowy, brak profesjonalizmu, poziom przedszkola"
Ipsos zbada wizerunek Warszawy
Polski Nickelodeon odświeży wizerunek. „Globalna zmiana”
Polski Nickelodeon odświeży wizerunek. „Globalna zmiana”
Wizerunkowa zapaść PZPN. Jakie decyzje po Tarczyńskim podejmą kolejni sponsorzy?
Klęskę polskich piłkarzy z Mołdawią oglądało 4,3 mln widzów. "Najbardziej wstydliwy wynik polskiej kadry"
Rockstar Energy Drink uruchamia nową platformę "Press Play"
Przezroczysty Robert Lewandowski
Wojciech Szczęsny gwiazdą mundialu. "Do tej pory nie wykorzystał potencjału marketingowego"
Lewandowski kontra Messi. Rywale nie tylko na boisku, ale i na polu marketingowym. "Wizerunki nieporównywalne"
Eksperci: Michniewicz w Katarze jak "wujek z wesela", mimo to mocno nie zaszkodził wizerunkowi kadry
Bruce Willis sprzedał prawa do swojego wizerunku
Disney Channel usuwa z logo „uszy Myszki Miki”
Disney Channel usuwa z logo „uszy Myszki Miki”
Tomasz Lis po relacjach o złym traktowaniu podwładnych w „Newsweeku": duże obciążenie wizerunkowe i w mediach, i w polityce
Piotr Kraśko problemem wizerunkowym TVN?
Piotr Kraśko problemem wizerunkowym TVN?
Influencerzy bardziej wyraziści niż celebryci
Putin toczy wojnę nie tylko militarną, ale i informacyjną. "Manipulacja i dezinformacja"
Nowa strategia marketingowa EasySend
Nowa strategia marketingowa EasySend
Skandal obyczajowy szkodzi wizerunkowi Ordo Iuis? "Problem z wiarygodnością"
Skandal obyczajowy szkodzi wizerunkowi Ordo Iuis? "Problem z wiarygodnością"
Jedna trzecia Polaków słyszała o seksaferze Leksia z Teamu X
Donald Tusk ruszył w Polskę, żeby rozmawiać o problemach przedsiębiorców. "Budzi opozycję ze snu zimowego"
Adam Niedzielski jedynym posłańcem rządowych wiadomości ws. epidemii, jego komunikacja mało spójna i skuteczna
Barbara Kurdej-Szatan bez nowych kontraktów reklamowych. "Marki mogą nie chcieć opowiadać się po którejś ze stron konfliktu"
Barbara Kurdej-Szatan bez nowych kontraktów reklamowych. "Marki mogą nie chcieć opowiadać się po którejś ze stron konfliktu"