PGE: Robimy prąd od początku do końca (wideo)

Pod hasłem „Robimy prąd od początku do końca” startuje wizerunkowa kampania reklamowa Polskiej Grupy Energetycznej. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL, 180heartbeats + Jung von Matt, CAM Media i ZenithOptimedia Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wizerunkowe reklamy PGE symbolicznie pokazują proces wytwarzania energii oraz jej praktyczne zastosowanie. Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności firmy, wzbudzenie zainteresowania jej ofertą oraz budowanie jej wizerunku jako dużego, stabilnego i niezależnego podmiotu.

To pierwsza od kilku lat kampania wizerunkowa PGE. W ub.r. firma cennikowo wydała na reklamę (bez internetu) 9,1 mln zł, dwa razy więcej niż rok wcześniej (zobacz szczegółowe dane).

grafika

Akcja, zaplanowana do końca maja, obejmuje telewizję, prasę, internet, kina oraz outdoor (siatki wielkoformatowe, reklamy w środkach transportu miejskiego).

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, reklamy internetowe - agencja 180heartbeats + Jung von Matt, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group, a za działania ambientowe - CAM Media.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska