PGE rozpoczyna przetarg na dwuletnią obsługę mediową, zlecenia broni Zenith

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg na dom mediowy, który zajmie się obsługą mediową spółek PGE i PGE Obrót. Umowa z wybraną agencją będzie zawarta na dwa lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PGE rozpoczyna przetarg na dwuletnią obsługę mediową, zlecenia broni Zenith

Wybrany w przetargu trwającym do 4 listopada br. dom mediowy zajmie się doradztwem, planowaniem i zakupem mediów, działaniami eventowymi oraz innymi działaniami marketingu zintegrowanego związanymi z reklamą wizerunkową, produktową i sprzedażową.

Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 0,5 mln zł wadium.

Obecnie planowaniem i zakupem mediów do kampanii PGE zajmuje się dom mediowy Zenith.

Firma prowadzi też przetarg na obsługę w zakresie działań public relations - wybrana w nim agencja będzie pracować dla PGE przez dwa lata od podpisania umowy.

Od kilku miesięcy spółka ma nowego dyrektora marketingu - został nim Michał Witkowski, który zastąpił Dariusza Maciołka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele