PGNiG z wizerunkową kampanią „Gramy z Wami od lat”

Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo rozpoczęła kampanię wizerunkową „Gramy z Wami od lat”. Pokazuje w niej swoje zaangażowanie jako sponsor drużyn piłki ręcznej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Celem akcji jest zwiększenie rozpoznawalności i świadomości PGNiG jako sponsora polskiej piłki ręcznej wśród kibiców oraz partnerów biznesowych.

– Sponsoring sportu stanowi bardzo ważny obszar działań marketingowych i społecznych podejmowanych przez naszą spółkę. Poprzez zaangażowanie w sport chcemy promować zasady i wartości ważne dla PGNiG.  Popularyzując zasadę „gramy fair play” i wspierając nasze drużyny, pragniemy dostarczać Polakom piękne emocje oraz inspirować i edukować młode pokolenia – powiedział Paweł Majewski, prezes zarządu PGNiG.

Kampania „Gramy z Wami od lat” zakłada emisję specjalnych billboardów reklamowych w postaci 8-sekundowych spotów na antenach TVP1 i TVP Sport przed „Serwisem sportowym” i „Sportowym Wieczorem” oraz spot radiowy na antenach Programu 1 i 3 Polskiego Radia.

Kampanię wizerunkową „Gramy z Wami od lat” w internecie będzie wspierał 30-sekundowy spot reklamowy, a reklamy pojawią się w kilkunastu tytułach prasowych i na portalach internetowych.

Kampania potrwa do końca stycznia tego roku.

PGNiG sponsorem piłki ręcznej

PGNiG, jako sponsor strategiczny, od 2010 roku angażuje się we wsparcie i rozwój piłki ręcznej. Spółka wspiera seniorskie, młodzieżowe i juniorskie reprezentacje Polski kobiet i mężczyzn jako sponsor strategiczny. Dodatkowo od 2016 roku PGNiG jest sponsorem tytularnym rozgrywek ligowych (PGNiG Superliga) oraz Pucharu Polski (PGNiG Puchar Polski). Spółka zaangażowała się również w sponsoring plażowej piłki ręcznej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?