Pięć agencji w przetargu XTB, firma wypłaci rejection fee

Polska platforma inwestycyjna XTB rozpoczęła przetarg kreatywny. Zaprosiła do niego pięć agencji, a tym, które odpadną zapłaci rejection fee.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Pięć agencji w przetargu XTB, firma wypłaci rejection fee
Zlatan Ibrahimović ambasadorem XTB

Przetarg dotyczy nowej idei kreatywnej do kolejnej odsłony kampanii realizowanej ze Zlatanem Ibrahimovicem - współpracuje on z marką od jesieni 2024 roku. 

Maria Bankiet-Kamińska z XTB przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl, że zaproszono do niego pięć agencji: McCann, 180 heartbeats+Jung v. Matt, Havas Warsaw, DDB Warszawa i 2012 Agency. 

Rozstrzygnięcie przetargu zaplanowano na koniec lutego. Umowa z agencją będzie podpisana ramowo, bez określonego terminu.

Agencje, które biorą udział w przetargu a z niego odpadną otrzymają od XTB Rejection fee. – Rejection fee to praktyka, którą już stosowaliśmy w przeszłości i naszym celem jest realizowanie przetargów kreatywnych w takim modelu – informuje Maria Bankiet-Kamińska.

Obsługą mediową XTB zajmuje się Media Context. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"