Spot zatytułowany „This is not a Brick. It's their wildest wishes” ma podkreślać, że istniej zestaw klocków Lego dla każdego, niezależnie od wieku.
Akcja reklamy rozgrywa się w domu. Przedstawiono w niej sceny obrazujące różne zainteresowania: od Gwiezdnych Wojen po samochody policyjne, dinozaury i zwierzęta.
Reklama trafiła na ekrany telewizorów w Wielkiej Brytanii 5 listopada, równolegle ruszyły działania w internecie, które mają powiązać zainteresowania dzieci i kolekcję Lego.Chatbot na Facebooku o nazwie Ralph i filtr AR będą również dostępne dla dzieci i ich rodziców do zabawy w okresie przedświątecznym.

Lego po raz pierwszy zdecydowało się na globalne działania reklamowe nawiązujące do Bożego Narodzenia. Obecna kampania jest zwieńczeniem wszelkich aktywności marki w 2018 roku. Firma przez cały ten okres eksperymentowała z szeroką gamą technologii marketingowych, by walczyć ze spadkiem sprzedaży jej klocków spowodowanym rosnącą konkurencję ze strony nowoczesnych zabawek i internetu.












