Pierwsza kampania outdoorowa Ernst & Young w Polsce

Rozpoczęła się pierwsza kampania outdoorowa Ernst & Young w Polsce.

matteo
matteo
Udostępnij artykuł:

Kampania promuje transmisję telewizyjną trzeciej gali finałowej konkursu Przedsiębiorca Roku „Entrepreneur of the Year”. Transmisja odbędzie się 29 listopada o godz. 20:05, za pośrednictwem telewizji TVN24.

W ramach kampanii Ernst & Young wykorzysta 800 billboardów (5x2m) firmy AMS zlokalizowanych w siedmiu największych aglomeracjach Polski. Dodatkowo, w recepcji Warszawskiego Centrum Finansowego przy ul. Emilii Plater 53, umieszczony został niestandardowy nośnik o wymiarach 5x6m, wspierający kampanię na tablicach zewnętrznych.

Kampania potrwa do końca listopada i obejmie również działania BTL.

Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna była agencja A LINEA. Pomysł na niestandardowy nośnik eksponowany w Warszawskim Centrum Finansowym powstał przy współpracy z agencją Soda.

matteo
Autor artykułu:
matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"