"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

Należący do Interii serwis Pomponik.pl wystartował z nową kampanią reklamową w telewizji oraz internecie.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika
Ruszyła nowa kampania Pomponika

Nowa kampania pokazuje, że to właśnie ten serwis, należący do Interii jest numerem jeden wśród innych serwisów plotkarskich.

Według badania Mediapanel Pomponik.pl od dwóch lat jest liderem kategorii serwisów o showbiznesie w Polsce. W sierpniu br. odwiedziło go 5,93 mln realnych użytkowników.

Kampania serwisu Pomponik.pl obejmuje szerokie działania w telewizji, internecie i mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada zespół marketingu Interii. Kampanię zrealizował dom produkcyjny TFP wspólnie ze studiem Eternal Monkeys.

Pomponik.pl - zawsze pierwszy na orbicie gorących newsów. Zobacz nasz nowy spot reklamowy!

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów