Mobilna kampania KIA cee’d wykorzystuje formaty rich mediowe, które pozwalają internautom zapoznać się z tym samochodem bezpośrednio z poziomu kreacji reklamowej, bez potrzeby odwiedzania osobnej strony lub ściągania aplikacji. Reklama zawiera m.in. zewnętrzny widok auta oraz umożliwia sprawdzenie dostępnych kolorów nadwozia i obejrzenie zdjęć wnętrza.
W reklamie dostępna jest też prosta gra piłkarska związana z Euro 2012, oficjalnie sponsorowanym przez KIA. Ponadto poprzez kreację reklamową można wyszukać najbliższego dealera, połączyć się z nim i umówić się na jazdę testową, będącą warunkiem udziału w konkursie, w którym można wygrać bilety na mecze Euro.
Reklama, działająca w technologii HTML5, jest wyświetlana w serwisach z sieci InMobi i aplikacjach, m.in. „Angry Birds Space”, „Draw Something”, „Mahjong” czy „Sudoku”. Przygotowaniem i wdrożeniem kreacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Mobext Polska należąca do grupy Havas Digital.












