Nowa telewizyjna reklama Goodyeara została pierwszy raz pokazana podczas poprzedniej kolejki piłkarskiej Bundesligi. W spocie wystąpiły gwiazdy Bayernu Monachium: David Alaba, Philipp Lahm, Javi Martínez, Franck Ribéry i Arjen Robben.
Reklama podkreśla determinację oraz wspólny wysiłek Goodyeara i Bayernu Monachium w dążeniu do tego samego celu. - Film prezentuje ciężki trening zawodników niemieckiego klubu, niezwykle zmotywowanych by zwyciężyć na murawie oraz pasję zespołu badawczo-rozwojowego Goodyeara, skoncentrowanego na dostarczaniu wysokiej jakości opon, które zdobędą branżowe nagrody - opisuje Martijn de Jonge, dyrektor marki Goodyear w regionie EMEA.
Kampania ma zasięg europejski. W Polsce reklama będzie emitowana na YouTube oraz w serwisach partnerów handlowych Goodyear.
Firma nie podaje czasu trwania akcji. Nie ujawniła też nazw agencji, które ją przygotowały.












