Pinterest: promowane piny dla większej grupy reklamodawców

Serwis społecznościowy Pinterest poinformował o udostępnieniu płatnych, promowanych pinów szerszemu gronu reklamodawców.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Twórcy serwisu w komunikacie na oficjalnym blogu podali, że sponsorowane piny wkrótce zostaną udostępnione wybranym amerykańskim markom, które za ich pomocą będą mogły promować publikowane przez siebie treści. Współpraca z tymi markami ma pomóc Pinterestowi udoskonalić mechanizmy reklamy w taki sposób, aby były one możliwie najbardziej przystępne i atrakcyjne dla użytkowników.

Jednocześnie Pinterest poinformował, że łącznie opublikowano już na nim 30 miliardów pinów, do czego w znacznym stopniu przyczyniły się firmy i marki. Promowane piny mają stać się inspiracją dla użytkowników i pozwolić im efektywniej odkrywać nowe, ciekawe treści.

Sponsorowane piny po raz pierwszy zapowiedziano we wrześniu ubiegłego roku. Mają one formę standardowych postów, z tym wyjątkiem, że oznacza je specjalna etykieta. Jest to pierwszy krok w kierunku monetyzacji Pinteresta. Twórcy nie ujawnili, kiedy sponsorowane piny staną się dostępne dla wszystkich.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"