Piosenka Stinga i Shaggy’ego w reklamie nowych wersji Fiata 500 (wideo)

Koncern Fiat Chrysler Automobiles (FCA) rozpoczął kampanię reklamową promującą dwa nowe modele Fiata 500 - Star i Rockstar. W spocie „New Fiat stars are born” wykorzystano specjalnie przygotowany singiel Stinga i Shaggy’ego „Just One Lifetime”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W 30-sek.spocie pokazano pościg między Fiatem 500 Star a Fiatem 500 Rockstar. Reklamę nakręcono w Berlinie, autorem kreacji jest agencja Leo Burnett. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Media).

Wykorzystana w reklamie Fiata 500 piosenka pochodzi ze wspólnego albumu Stinga i Shaggy’ego, wydanego w 2018 roku. Jego tytuł „44/876” nawiązuje po pierwsze do telefonicznych numerów kierunkowych ich krajów, ale przede wszystkim oddaje głęboko zakorzenioną miłość duetu do Jamajki. Wyspa jest ojczyzną Shaggy’ego i miejscem, w którym Sting napisał hit „Every Breath You Take” zespołu The Police. Album "44/876" nagrodzono Grammy 2019 w kategorii „Best Reggae Album”.

Kampanię Fiata wyreżyserował Joseph Kahn (pracujący m.in. z Jennifer Lopez, U2, Lady Gagą czy Taylor Swift). Kahn jest również reżyserem teledysków do nowego singla Stinga i Shaggy’ego „Just One Lifetime”, którego patronem medialnym jest Fiat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]