Piotr Najsztub odchodzi

... z "Vivy!" do "Przekroju"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Piotr Najsztub, dotychczasowy zastępca redaktora naczelnego dwutygodnika "Viva!" został dyrektorem kreatywnym "Przekroju". Najsztuba zastąpił Jarosław Topolewski. Oba tytuły należą do wydawnictwa Edipresse Polska.

Przekrój" ma być pismem weekendowym o charakterze społeczno-kulturalnym. Nowa forma tygodnika ma wypełnić lukę jaką zostawiają "Wprost", "Polityka" i "Newsweek".

Obecnie średnia sprzedaż "Przekroju" wynosi ok. 90 tys. egzemplarzy. Wydawca chce zwiększyć nakład do 150 tys.

Od 25 lipca rozpocznie się kampania reklamowa "Przekroju" dla czytelników "Vivy!". Promocja będzie wspierana reklamą telewizyjną, przygotowaną przez duet kreatywny Majewski/Jagielski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"