Piotr Szczeciński: z MrTarget do Tradedoubler

Do zespołu Tradedoubler dołączył Piotr Szczeciński, obejmując stanowisko junior partnership development managera. Poprzednio związany był z MrTarget.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Szczeciński odpowiada za zarządzanie relacjami z wydawcami (szczególnie partnerami posiadającymi bazy mailingowe), rekrutację wydawców z sieci Tradedoubler na potrzeby programów afiliacyjnych i kampanii oraz wsparcie kampanii klientów. Raportuje do Moniki Dąbrówki, partnership develeopment directora.

Piotr Szczeciński pracował wcześniej w grupie MrTarget, gdzie współpracował domami mediowymi. Ma na koncie realizacje kampanii dla takich klientów jak  Nissan, Nivea, Plus, Polsat, Bosch i Wedel.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele