Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w 2013 roku wyniosła 58 585 egz. W porównaniu do 2012 roku zmniejszyła się ona o 0,68 proc.
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska), który w analizowanym okresie zanotował spadek wynoszący 7,23 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 44 409 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do „CKM” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 14,32 proc. do 38 569 egz.
Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 22,82 proc. i ostatecznie wyniósł 31 098 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w zeszłym roku wyniosła 27 449 egz., po spadku o 7,75 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communication) wzrósł o 66,51 proc. do poziomu 16 266 egz.
W grudniu 2013 roku także liderem był „Men’s Health”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do grudnia 2012 roku zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 9,32 proc. i wyniosła 53 659 egz. Z trzeciego na drugie miejsce awansowało „CKM” (52 378 egz.; jednak spadek o 1,36 proc.).
Natomiast na trzecie miejsce spadł „Playboy” (46 252 egz.; w dół o 7,32 proc.). Z kolei jedyny wzrost w tym ujęciu zanotowało „Logo” - było to 3,01 proc. do 30 774 egz.











