Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2015 roku wyniosła 312 195 egz. W porównaniu do lipca 2014 roku zwiększyła się ona o 2,41 proc. W analogicznym okresie rok wcześniej tytuł ten był drugi.
Na drugie miejsce awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był piąty. Jego wynik uplasował się na poziomie 265 528 egz., po wzroście o 2,57 proc.
Z pierwszej na ostatnią pozycję podium spadł zaś miesięcznik „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 20,10 proc. do 260 230 egz.
Oczko niżej znalazły się „Przepisy Czytelników” (Phoenix Press), które w lipcu 2014 roku zajmowały miejsce szóste. Wynik sprzedażowy tego pisma zmniejszył się o 13,34 proc. do 207 742 egz.

Pierwszą piątkę zestawienia zamyka kulinarny magazyn „Przyślij Przepis” (Grupa Burda), który spadł z trzeciej lokaty. W badanym okresie tytuł ten sprzedawał się w liczbie 203 079 egz., a w stosunku do poprzedniego roku jego wynik zmalał o 25,53 proc.
Pierwszy magazyn luksusowy dla pań - „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - spadł z miejsca ósmego na dziewiąte. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 176 037 egz., po stracie o 13,41 proc.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia sześć pozycji zajęły magazyny poradnikowe dla kobiet. Trzy miejsca przypadły miesięcznikom kulinarnym. Ponadto w top 10 znalazło się jedno pismo luksusowe.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











