„Turniej Króla” z Legią Warszawa w Messengerze promuje piwo Królewskie

Wystartował „Turniej Króla” - aktywacja konkursowa piwa Królewskie produkowanego przez Grupę Żywiec. Projekt w całości prowadzony jest w aplikacji Messenger. Za koncepcję i realizację aktywacji odpowiada TWIN .digital collective.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Turniej Króla” z Legią Warszawa w Messengerze promuje piwo Królewskie

Aktywacja składa się z czterech etapów, podczas których dwuosobowe drużyny rywalizują o nagrody związane z klubem piłkarskim Legia Warszawa, którego Królewskie jest oficjalnym sponsorem od 2004 roku.

Zadaniem drużyn jest zebranie jak największej liczby punktów w dwóch, specjalnie na tę okazję przygotowanych grach, w których gracze wcielają się w bramkarza i napastnika Legii. Aktywacja w całości realizowana jest na facebookowym Messengerze i obsługiwana przez chatbota.

Kreacje kampanii „Turniej Króla” przygotował TWIN .digital collective, który odpowiada za działania w internecie, w tym media społecznościowe, marki Królewskie. Za development gier odpowiadają Panowie Programiści, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom (Publicis Media).

Grupa Żywiec często promuje markę Królewskie aktywacjami konsumenckimi. Latem br. zorganizowała dla niej loterię pod hasłem „Zgarniaj klawe fanty”, a w czerwcu w akcji „Otwórz się na wygrywanie!” rozdano milion piw i koszulki Legii Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"