- W odpowiedzi na zachodzące na świecie zmiany, a w konsekwencji również postawy i potrzeby konsumenckie, tak odświeżyliśmy komunikację marki Żywiec w ramach platformy Chce się Ż, aby była jeszcze bardziej aktualna - mówi Anna Paciejewska-Łapińska, Manager marki Żywiec.
- Niezmiennie opowiadamy o cieszeniu się życiem, nawiązując jednak do tego, co najważniejsze, czyli do bycia razem i siły, która z tych relacji płynie. Całość spina hasło „Nie ma nic cenniejszego niż drugie Ż” - dodaje Paciejewska-Łapińska.
W pierwszym spocie z kampanii pokazywane są różnego typu spotkania ludzi, którym towarzyszy piwo Ż w różnej formie: od typowych, przez festiwal Męskie Granie sponsorowany przez markę Żywiec, po sceny na Marsie i z dinozaurem.

Muzykę do spotu skomponował polski producent muzyczny Duit. Za kreację odpowiada 2012 Agency. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a wyreżyserował Krzysztof Grajper. Postprodukcją zajął się Televisor, a udźwiękowieniem Studio Głośno.
Komunikację w internecie (m.in. w social media) prowadzi agencja Feeders. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grupa-zywiec-cierpi-na-inflacji-przy-wzroscie-wplywow-wynik-netto-spadl-o-19-mln-zl,7169874175051393a ##
Komunikacja reklamowa piwa Żywiec od kilku lat jest prowadzona w ramach konceptu kreatywnego „Chce się Ż”. Zeszłoroczna kampania w okresie wiosenno-letnim była realizowana pod hasłem „Ż się mnoży, kiedy się je dzieli”.











