W połowie lipca PKO Bank Polski poinformował, że przez cztery miesiące trwania kampanii z udziałem Szymona Majewskiego pozyskał 160 tys. nowych klientów i 300 tys. rachunków. (więcej na ten temat). Teraz podaje, że od rozpoczęcia współpracy z showmanem sprzedał ok. 400 tys. kont z nowej oferty, z czego prawie 220 tys. założyli nowi klienci. Prawie połowa z nich wybiera PKO Konto za Zero, a ponad 35 proc. - ofertę dla młodych.
Od połowy lipca emitowana była tylko jedna reklama konta PKO BP z Szymonem Majewskim. Prezenter wcielił się w niej w rolę pracownika bankomatu położonego w pobliżu wulkanu (zobacz ten spot). Z sondażu przeprowadzonego na zlecenie banku wynika, że dwie trzecie widzów spontanicznie zauważa dzięki tej reklamie korzyść dla klientów, jaką jest brak opłat za korzystanie z bankomatów.

W ostatnim czasie można też było oglądać spot pożyczki w PKO BP, w którym Szymon Majewski występuje jako Mini Ratka (zobacz tę reklamę). Z sondażu banku wynika, że odbiorcy polubili w tym spocie m.in. muzykę, co skłoniło ich do rozmawiania o nim częściej niż o innych reklamach z Majewskim.
Ogółem prawie trzy czwarte respondentów uważa, że zaangażowanie Szymona Majewskiego do kampanii PKO BP było ciekawym pomysłem. Dla co czwartego respondenta to właśnie Majewski sprawia, że reklamy się podobają. Równocześnie ponad 60 proc. badanych czeka na następne wcielenia showmana TVN w akcji reklamowej banku.











