Bank PKO BP, który w styczniu rozpoczął przetarg reklamowy, a po kilkunastu tygodniowych procedurach zrezygnował z wyboru agencji, w czerwcu br. rozpisał nowe postępowanie.
Niedawno poinformował uczestniczące w nim agencje, że odwołuje przetarg nie podając powodów tej decyzji.
- Ze względu na zaistniałe okoliczności związane z sytuacja epidemiologiczną w Polsce i niepewność rynkową podjęliśmy decyzję o anulowaniu przetargu na wybór agencji reklamowej. Będziemy korzystać ze wsparcia agencji, które nas obsługują, czyli z Artegence i Cheil - przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Edyta Skorupska, ekspertka w departamencie komunikacji korporacyjnej PKO BP. Nie odpowiedziała nam jednak, czy planuje na nowo rozpisać przetarg reklamowy i jak długo będzie pracować z obiema agencjami.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki-finansowe-pko-bp-iii-kwartal-2020-zysk-wyniosl-712-mln-zl,7170440290973313a ##

Agencja Cheil pracuje dla PKO BP od lica br. w zakresie strategii, kreacji i produkcji w kanałach digital - po wygranym przetargu.
Wcześniej obsługą reklamową PKO BP zajmowała się Agencja Warszawa - umowa z nią wygasła w czerwcu br. Obsługą budżetu mediowego zajmuje się Havas Media.W czasie epidemii koronawirusa bank prowadził akcję wizerunkową pod hasłem „Ludzie, na których można liczyć”.











