PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO Bank Polski prowadzi przetarg na wybór agencji field marketingowej, której zadaniem będzie kompleksowa obsługa techniczna eventów sprzedażowych, sportowych i sponsorskich, w tym stoisk mobilnych na eventach regionalnych.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową
PKO BP szuka agencji field marketingowej

Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. zapewnienie obsługi w zakresie transportu, montażu i demontażu, magazynowania stoisk sprzedażowych, możliwość wynajmu dla banku stoisk sprzedażowych, w tym mobilnych, możliwość przygotowywania stoisk sprzedażowych.

Agencja ta będzie też odpowiadać - jeśli sytuacja będzie tego wymagała - za uzyskanie wszelkich pozwoleń i zgód na posadowienie stoisk sprzedażowych banku. Będzie też zapewniać zapewnienie niezbędny sprzęt techniczny, np. oświetlenie, przedłużacze, agregaty prądotwórcze itp.

Do jej obowiązków należeć będzie koordynacja działań eventowych w różnych lokalizacjach Polski.

Z wybraną firmą zostania zawarta umowa na 2 lata. Zainteresowani mogą składać oferty do 5 stycznia.

PKO Bank Polski zastrzega sobie prawo do odstąpienia od przetargu lub unieważnienia go bez podania przyczyn na każdym jego etapie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media