Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. zapewnienie obsługi w zakresie transportu, montażu i demontażu, magazynowania stoisk sprzedażowych, możliwość wynajmu dla banku stoisk sprzedażowych, w tym mobilnych, możliwość przygotowywania stoisk sprzedażowych.
Agencja ta będzie też odpowiadać - jeśli sytuacja będzie tego wymagała - za uzyskanie wszelkich pozwoleń i zgód na posadowienie stoisk sprzedażowych banku. Będzie też zapewniać zapewnienie niezbędny sprzęt techniczny, np. oświetlenie, przedłużacze, agregaty prądotwórcze itp.
Do jej obowiązków należeć będzie koordynacja działań eventowych w różnych lokalizacjach Polski.
Z wybraną firmą zostania zawarta umowa na 2 lata. Zainteresowani mogą składać oferty do 5 stycznia.
PKO Bank Polski zastrzega sobie prawo do odstąpienia od przetargu lub unieważnienia go bez podania przyczyn na każdym jego etapie.












