PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Lucyna Klein-Klarenbach dyrektorem biura zarządu PKP. „Żona pracuje na swoje nazwisko”
Lucyna Klein-Klarenbach dyrektorem biura zarządu PKP. „Żona pracuje na swoje nazwisko”
Polskie Radio przyznało nagrody „Lubię, bo polskie”. Orlen Polska Marką Roku 2019
Polskie Radio przyznało nagrody „Lubię, bo polskie”. Orlen Polska Marką Roku 2019
Seria dokumentalna „Kolejarze” w Discovery Channel. Projekt powstał przy współpracy z PKP (wideo)
Seria dokumentalna „Kolejarze” w Discovery Channel. Projekt powstał przy współpracy z PKP (wideo)
Biznesmen i kierowca autobusu promują podróże służbowe pociągami PKP Intercity (wideo)
Biznesmen i kierowca autobusu promują podróże służbowe pociągami PKP Intercity (wideo)
Unia Europejska chce pełnego zwrotu za bilety w opóźnionych pociągach. „Przepisy mało motywujące dla PKP”
Unia Europejska chce pełnego zwrotu za bilety w opóźnionych pociągach. „Przepisy mało motywujące dla PKP”
Pierwszy Pendolino z internetem Wi-Fi pojawi się do końca 2018 roku
KER: spot PKP Intercity nie dyskryminuje ojców jako mniej inteligentnych od matek (wideo)
KER: spot PKP Intercity nie dyskryminuje ojców jako mniej inteligentnych od matek (wideo)
Pociągi PKP Intercity w biało-czerwonych barwach na 100-lecie niepodległości Polski
Pociągi PKP Intercity w biało-czerwonych barwach na 100-lecie niepodległości Polski
PKP Intercity, Poczta Polska i Alior Bank: nie współpracujemy z pismem „Warszawski Wieczór” chwalącym Patryka Jakiego
PKP Intercity chce zatrudnić audytora mediowego
„Tysiące powodów do podróżowania” w kampanii PKP Intercity (wideo)
„Tysiące powodów do podróżowania” w kampanii PKP Intercity (wideo)
PKP świętuje Dzień Flagi na dworcach kolejowych
PKP świętuje Dzień Flagi na dworcach kolejowych
Nokia przygotuje system GSM-R i sieć telekomunikacyjną dla PKP PLK
PKP Intercity wybrało Agencję Warszawa do działań w internecie
PKP Intercity szuka agencji do obsługi przez dwa lata w social media
PKP Cargo szuka agencji PR do rocznej współpracy
Grupa PKP SA szuka agencji kreatywnej
Value Media zdobył 11,3 mln zł budżetu mediowego PKP Intercity
Publicis po wygrany przetargu przygotuje nową kampanię reklamową PKP Intercity
Publicis Consultants wygrała przetarg na obsługę public relations PKP Intercity
Pięć agencji w przetargu reklamowym PKP Intercity, obsługi broni PZL
PKP: Pakiet Podróżnika do kupienia online
Value Media, Zenith, Arena Media i MullenLowe MediaHub walczą o 11,3 mln zł budżetu PKP Intercity
PKP intercity szukaja agencji do obsługi kreatywnej
Ministrowie zapewniają, że nie dostali pytań od TVN o współpracę PKP z Sensus Group i nie interweniowali u właścicieli stacji
Ministrowie zapewniają, że nie dostali pytań od TVN o współpracę PKP z Sensus Group i nie interweniowali u właścicieli stacji
Wi-Fi w Pendolino dalej opóźnione, termin uruchomienia nieznany
„Gazeta Finansowa” ujawnia notatkę byłego prezesa PKP o ofertach reklamowych od szefa PMPG Polskie Media
Czołowe firmy państwowe mocno obniżyły wydatki reklamowe w Polsacie i TVN, a zwiększyły w TVP1 i TVP2 (analiza)
Czołowe firmy państwowe mocno obniżyły wydatki reklamowe w Polsacie i TVN, a zwiększyły w TVP1 i TVP2 (analiza)
Reklamy tygodnia: Carlsberg, H&M, Oreo, PKP Intercity i Volvo (wideo)
Reklamy tygodnia: Carlsberg, H&M, Oreo, PKP Intercity i Volvo (wideo)
PKP Intercity chce zatrudnić audytora mediowego
„Złoty Pociąg istnieje” w kampanii promującej PKP Intercity
„Złoty Pociąg istnieje” w kampanii promującej PKP Intercity
Żubr, Plus, Redd's i McDonald’s z najlepszymi hasłami reklamowymi 2015 roku (wideo)
Żubr, Plus, Redd's i McDonald’s z najlepszymi hasłami reklamowymi 2015 roku (wideo)