Pkt.pl w nowej wersji z lepszą wyszukiwarką, prezentacjami firm i radami

Serwis Pkt.pl z bazą firm i marek został udostępniony w nowej odsłonie opartej na technologii Responsive Web Design. Na stronie zaktualizowano wyszukiwarkę, dodano mapę z wynikami wyszukiwania, prezentacje firm oraz treści poradnikowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W udostępnionej właśnie wersji Pkt.pl ma uproszczoną nawigację i nową szatę graficzną. Zaktualizowano algorytm wyszukiwania, wprowadzając nowy sposób filtrowania wyników oraz sugestie na podstawie słów kluczowych wyszukiwanych kategorii. Wyniki wyszukiwania w wybranej miejscowości są teraz prezentowane na mapie. Ponadto na stronie dostępne są prezentacje poszczególnych firm oraz artykuły poradnikowe o różnych branżach i zagadnieniach.

Firmy, o których informacje prezentowane są w serwisie, mogą się w nim promować, m.in. w ramach opcji Wizytówka Pkt.pl. Przygotowano dla nich narzędzie ROI (Return On Investment) precyzyjnie pokazujące zwrot ze środków zainwestowanych w reklamę.

- To naturalny krok w naszym rozwoju. Działamy w internecie od ponad 16 lat. Przez cały ten okres uważnie przyglądamy się, jak z naszych zasobów korzystają użytkownicy serwisu, a to się cięgle zmienia. Obserwujemy również z uwagą trendy, jakie panują w internetowym świecie. Wprowadzone w serwisie zmiany są odpowiedzią na mobilność, tempo i zmianę stylu życia, w którym szybkość pozyskania informacji ma naprawdę ogromne znaczenie - opisuje Piotr Dębski, dyrektor marketingu pkt.pl.

W lipcu br. serwis Pkt.pl odwiedziło 1,1 mln użytkowników, a wszystkie strony Grupy Pkt.pl - 1,4 mln (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii