Platforma zakupowa AOD od VivaKi w Polsce

VivaKi Polska uruchamia Audience on Demand (AOD) - własną platformę zakupu kampanii w internecie w oparciu o zmienne behawioralne grup docelowych oraz zakup w modelu aukcyjnym w czasie rzeczywistym.

km
km
Udostępnij artykuł:

AOD jest już od kilku lat narzędziem wykorzystywanym przez VivaKi w USA oraz na rynkach Europy Zachodniej. Polska jest pierwszym krajem w naszej części Europy, w którym zastosowane zostanie to rozwiązanie.

Wdrażaniem projektu zajmują się Maja Biniewicz ze strony Starcom MediaVest Group (od 2 lat pełniła rolę konsultanta ds. mediów cyfrowych w domu mediowym Starcom) i Majka Kierzkowska ze strony ZenithOptimedia Group (interactive media director w Performics, związana z branżą reklamy internetowej od 2003 roku).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele