Nowa oferta Play dla firm obejmuje trzy taryfy: S dla Firm, M dla Firm i L dla Firm. W każdym z wariantów znalazły się nielimitowane połączenia oraz wiadomości SMS i MMS.
Najdroższa jest taryfa L dla Firm - 80 zł netto miesięcznie. Obejmuje ona nielimitowany internet w smartfonie (70 GB z pełną prędkością) i do biura (300 GB z pełną prędkością), 250 minut rozmów międzynarodowych do UE oraz usługę "Wirtualna centralka" za 0 zł.
W taryfie M dla Firm, za 60 zł netto miesięcznie, pakiet internetu z pełną prędkością to 30 GB w smartfonie i 200 GB do biura. Natomiast taryfa S dla Firm, za 45 zł netto miesięcznie, obejmuje 15 GB internetu w smartfonie z pełną prędkością.
Po wykorzystaniu określonej liczby GB maksymalna prędkość internetu dla danych pobieranych wyniesie do 1 Mb/s, a dla danych wysyłanych - do 384 kb/s.

Każdy z abonamentów zawiera także półroczny darmowy dostęp do serwisu Amazon Prime Video. Gratis można też korzystać z serwisu Tidal, przy czym W wariantach L i M jest to 6 miesięcy, a w S - 1 miesiąc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/play-siec-nowy-wlasciciel-francuski-iliad-oferta,7170430577813121a ##
W taryfach M i S nie ma rozmów międzynarodowych do UE ani wirtualnej centralki. Najtańszy wariant S nie obejmuje też internetu do biura.

Podane kwoty miesięcznego abonamentu uwzględniają rabat 10 zł netto z tytułu e-faktury i terminowych płatności oraz 5 zł netto z tytułu zgód marketingowych i na profilowanie.
W wariantach M i L Play oferuje dostęp do technologii 5G. We wszystkich ofertach można również dobrać kolejne karty SIM do telefonu – każda za 25 zł netto miesięcznie.

Jednocześnie Play wprowadza specjalną promocję dla przenoszących numer. To 2 karty do telefonu za 50 zł netto miesięcznie po rabatach w ofercie S dla Firm, przy czym minimum jeden z tych numerów musi zostać przeniesiony od innego operatora.
Play oferuje także dodatkową kartę SIM z internetem do biura. Ta promocja jest dostępna w wariantach M za 65 zł netto miesięcznie oraz L za 85 zł netto miesięcznie. To o 20 zł taniej miesięcznie niż w standardowej ofercie.
Nowa oferta Play dla klientów biznesowych jest dostępna w salonach operatora, na infolinii, na stronie internetowej dlafirm.play.pl oraz u doradców biznesowych.
W trzecim kwartale br. Play Communications zanotował 1,8 mld zł przychodów, 1,39 mld zł kosztów operacyjnych i 269,8 mln zł zysku netto. Na koniec września telekom miał 12,9 aktywnych klientów: 9,05 mln abonentów i 3,85 mln użytkowników ofert prepaid. W zeszłym kwartale telekom zyskał 388 klientów prepaidowych przejętej sieci Virgin Mobile Polska.











