Klienci Play, którzy dostali bardzo wysokie rachunki za internet mobilny, twierdzili, że kupione przez nich smartfony łączyły się z siecią bez ich wiedzy. Użytkownicy zebrali się na facebookowej stronie „Play - Oszukani” i planowali złożenie pozwu zbiorowego przeciwko operatorowi Play (więcej o całej sprawie).
„Nie mamy sobie nic do zarzucenia, nie popełniliśmy błędu i nie będziemy nikogo za nic przeprasza” - skomentował całą sytuację na swoim blogu Marcin Gruszka, rzecznik Play. „Nie wiem, dlaczego nie wszyscy kupują opcje All Inclusive, gdzie absolutnie nie ma żadnego ryzyka. Nie chcę teraz wdawać się w dyskusje czy ktoś potrafi czy nie obsługiwać smartfona. To nie ma żadnego sensu” - dodał, zaznaczając przy tym: „Nasz system pokazuje transmisję, nikt sobie tego nie wymyśla, nikt nikogo nie wprowadza w błąd”.

Jednocześnie Gruszka zadeklarował, że firma umorzy te wysokie rachunki, ale tylko tym klientom, którzy przejdą na nową taryfę All Inlcusive. „To gest dobrej woli i troski o satysfakcję klienta i mam nadzieję, że takie rozstrzygnięcie ucieszy wszystkich, którzy muszą zapłacić 700/1000/1200 zł” - ocenił.
Użytkownicy „Play - Oszukani” przyjęli tę informację ze zrozumieniem - na stronie dopytują się obecnego również tam rzecznika sieci o szczegóły reklamacji. Natomiast w serwisie wspolnypozew.com udział w pozwie zbiorowym przeciwko Play zadeklarowało do tej pory ponad 30 osób.











