Agencja Plej wygrała przetarg na kampanię Allegro „Nie pytamy po co, ważne że mają"

Agencja Plej wygrała przetarg na przygotowanie i realizację kampanii Allegro skierowanej do osób w wieku 18-30 lat. Jej hasło brzmi „Nie pytamy po co, ważne że mają".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Agencja Plej wygrała przetarg na kampanię Allegro „Nie pytamy po co, ważne że mają"

Kampania „Nie pytamy po co, ważne że mają" trwa od 9 sierpnia i obejmuje działania w kanałach social media, digital, VOD, OOH. Koncept kreatywny i hasło kampanii oparto na tezie, że na Allegro można kupić wszystko.

W ramach kampanii można wziąć udział w TikTok-owym challenge’u Allegro, a wkrótce w przestrzeni miejskiej pojawią się także murale i citylighty.

- W kampanii chcieliśmy pokazać młodszym użytkownikom, że mamy wszystko, czego szukają znane marki, szybkie płatności, inspirujące produkty, 5 darmowych przesyłek i zwrotów rocznie z Allegro Smart! na Start i wiele innych benefitów. Kampanię zdecydowaliśmy się przeprowadzić w nowych mediach, a ze względu na sezon wakacyjny pojawimy się też w offline. W ramach kampanii stworzyliśmy również landing page mamyto.allegro.pl - mówi Joanna Kobylińska-Andrzejak, senior brand management specialist w Allegro.

Kreację kampanii przygotowała agencja Plej. Filmy wyreżyserował duet reżyserski Bujas&Kosz, za produkcję odpowiadało studio MOON Films, za postprodukcję Televisor, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Włodzimierz Antoniw. Zakupem mediów zajęło się Allegro, agencja Plej, dom mediowy Starcom oraz agencja digital-contentowa LiquidThread.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style