Letnie kampanie startują od kwietnia do lipca (zależnie od rynku) i potrwają do końca lata. Wykorzystują od lat stosowany przez markę Energizer i lubiany przez konsumentów mechanizm „instant win”: kup dowolny produkt Energizer, zarejestruj zakup na stronie kampanii i otrzymaj nagrody - kody rabatowe od partnerów akcji. Każdy rynek indywidualnie dobiera partnera, różnice dotyczą też czasu trwania promocji.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/plej-odpowiada-za-jesienna-kampanie-energizer-na-44-rynkach ##
Plej dla Energizer
Komunikacja obejmuje social media w poszczególnych krajach. Plej wspiera w tym zakresie markę Energizer na 15 rynkach, przygotowując photoposty i animacje na IG i Fb oraz formaty takie jak np. ankiety do wykorzystania w social mediach.
Dodatkowo dla krajów nordyckich, czyli na rynki duński, szwedzki, norweski i fiński, Plej przygotował także projekty grafik do komunikacji POS letniej promocji, która w Skandynawii startuje w maju.

W Polsce agencja odpowiada za całościową komunikację promocji – strategię, kreacje i prowadzenie kampanii. Plej przygotuje kreacje na potrzeby komunikacji w social mediach oraz stworzy 15 regionalnych landing page’y kampanii.
- Energizer od 2011 roku konsekwentnie stawia na inteligentne promocje, w których, aby podziękować za wybór naszej marki, oferujemy konsumentom atrakcyjny prezent. Jako marka stale się rozwijamy i kreujemy coraz bardziej odważne logistycznie i większe zasięgowo kampanie - komentuje Dariusz Płaza, promotions manager, international, Energizer Central Europe.
W tym roku w Polsce partnerem letniej promocji jest Allegro.











