Trwające od lipca 2024 roku postępowanie na wybór agencji kreatywnej do kompleksowej obsługi było prowadzone dwuetapowo. W pierwszym etapie, otwartym dla wszystkich zainteresowanych, konieczne było złożenie dokumentów wyszczególnionych w ogłoszeniu.
Na zapytanie przetargowe odpowiedziały 23 agencje, spośród których w rundzie finalnej wzięło udział 6 agencji. Ich zadaniem było przedstawienie strategii i koncepcji kreatywnej zgodnie z przygotowanym briefem. Przewoźnik nie podaje, jakie to były agencje.
Polskie Linie Lotnicze LOT podjęły decyzję o rozpoczęciu współpracy z Feeders Agency, która będzie obsługiwała przewoźnika od 1 marca br.
Zakres współpracy będzie obejmował realizację strategii reklamowej marki, przygotowywanie platform kreatywnych dla linii biznesowych i dedykowanych kampanii sprzedażowych, a także opracowywanie koncepcji aktywacji konsumenckich.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Jedną z ostatnich wizerunkowych kampanii PLL LOT, która była realizowana jesienią 2023 roku przygotowała agencja Grey Group Poland.











