W kampanii Szymon Majewski wciela się w policjanta, który patronuje teren leśny. Spotyka przejeżdżającą rodzinę, która zgubiła się po drodze. Informuje o nowej ofercie operatora, w ramach której można uzyskać do 60 GB internetu na smartfonie w ramach dodatkowej dopłaty do abonamentu.
Ze smartfona można zrobić hotspot i w ten sposób dzielić się dodatkowym transferem z innymi.

30-sekundowy spot uzupełnia także dłuższa, 45-sekundowa reklama, w której rodzina przychodzi po ofertę do salonu Plusa.
Spoty emitowane są w telewizji i internecie. Kampanię uzupełniają reklamy radiowe i na nośnikach zewnętrznych.
Za kreację odpowiada Scholz&Friends Warszawa, za produkcję TFP, a za postprodukcję Televizor.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum. Spot wyreżyserował Piotr Janowski.
W poprzednich kampaniach Plusa z Szymonem Majewskim promowano internet światłowodowy, GigaBank w Plusie na Kartę oraz ofertę dla rodzin i firm.
W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała 10,69 mld zł przychodów sprzedażowych i 816,1 mln zł zysku netto. Liczba abonentów firmy zmalała o 1,2 proc., natomiast liczba sprzedanych im usług jednostkowych wzrosła o 2,3 proc. Na koniec ub.r. firma miała sprzedane 7,34 mln jednostkowych usług (RGU) telefonii komórkowej, o 6 proc. mniej niż rok wcześniej.
Metryczka kampanii1. Kampania: Plus Internet2. Nazwa reklamy: Plus Internet na wakacjach3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.4. Agencja: Scholz&Friends Warszawa5. Reżyser: Piotr Janowski6. Operator obrazu: Mateusz Wichłacz7. Scenariusz: Michał Konert, Piotr Jakubowski8. Muzyka: "On The Case", komp: Chris Norton, Frank Mizen9. Producent: Mariusz Matwiejczuk10. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.11. Postprodukcja: Televisor12. Dom mediowy: Vizeum13. Media: TV, Radio, Online, OOH14. Start kampanii: 17 czerwca 2019











