Plus zachęca do "zabrania internetu na wakacje"

W nowej kampanii reklamowej Plus promuje ofertę, w której do abonamentu głosowego można za 25 zł dobrać internet jako dodatkowy transfer na smartfonie. Za akcję odpowiadają Scholz&Friends Warszawa, Vizeum, TFP i Televisor.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Plus zachęca do "zabrania internetu na wakacje"

W kampanii Szymon Majewski wciela się w policjanta, który patronuje teren leśny. Spotyka przejeżdżającą rodzinę, która zgubiła się po drodze. Informuje o nowej ofercie operatora, w ramach której można uzyskać do 60 GB internetu na smartfonie w ramach dodatkowej dopłaty do abonamentu.

Ze smartfona można zrobić hotspot i w ten sposób dzielić się dodatkowym transferem z innymi.

30-sekundowy spot uzupełnia także dłuższa, 45-sekundowa reklama, w której rodzina przychodzi po ofertę do salonu Plusa.

Spoty emitowane są w telewizji i internecie. Kampanię uzupełniają reklamy radiowe i na nośnikach zewnętrznych.

Za kreację odpowiada Scholz&Friends Warszawa, za produkcję TFP, a za postprodukcję Televizor.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy Vizeum. Spot wyreżyserował Piotr Janowski.

W poprzednich kampaniach Plusa z Szymonem Majewskim promowano internet światłowodowy, GigaBank w Plusie na Kartę oraz ofertę dla rodzin i firm.

W ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała 10,69 mld zł przychodów sprzedażowych i 816,1 mln zł zysku netto. Liczba abonentów firmy zmalała o 1,2 proc., natomiast liczba sprzedanych im usług jednostkowych wzrosła o 2,3 proc. Na koniec ub.r. firma miała sprzedane 7,34 mln jednostkowych usług (RGU) telefonii komórkowej, o 6 proc. mniej niż rok wcześniej.

Metryczka kampanii1.       Kampania: Plus Internet2.       Nazwa reklamy: Plus Internet na wakacjach3.       Klient: Polkomtel Sp. z o.o.4.       Agencja: Scholz&Friends Warszawa5.       Reżyser: Piotr Janowski6.       Operator obrazu: Mateusz Wichłacz7.       Scenariusz: Michał Konert, Piotr Jakubowski8.       Muzyka: "On The Case", komp: Chris Norton, Frank Mizen9.       Producent: Mariusz Matwiejczuk10.   Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.11.   Postprodukcja: Televisor12.   Dom mediowy: Vizeum13.   Media: TV, Radio, Online, OOH14.   Start kampanii: 17 czerwca 2019

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"