Plush liderem wśród telekomów na TikToku

W ciągu ośmiu miesięcy działalności na TikToku należąca do Polkomtelu marka Plush zdobyła 1,2 miliona polubień. Dzięki temu wyprzedziła marki innych telekomów.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Plush liderem wśród telekomów na TikToku
mat.pras.

Kilka miesięcy temu marka Plush wprowadziła nową strategię, która zakładała dostosowanie komunikacji do obecnych oczekiwań młodych. 

Miś w nowej odsłonie oraz tworzenie contentu w sposób charakterystyczny nie dla marek, a dla twórców sprawiły, że Plush wyprzedził w polubieniach całą działającą na TikToku od kilku lat konkurencję. 

Od jesieni ubiegłego roku Plush zaskakiwał zapraszając do współpracy: gościa od najbardziej znanej stopy w Polsce – Łatwoganga, nic-nie-mówiącą Dodę, wieczną Edytę Górniak oraz Hanię Turnau wraz z pewnym pazernym zwierzakiem z Krupówek. 

Do tego reaktywował z grupą teatralną Mumio kultowe Kopytko, przepędził z posesji jedzącego kebaba Książula, a Zoja Skubis wspięła się na Mount Everest w Plushowym kombinezonie. 

Dwucyfrowy wzrost sprzedaży

W efekcie w ciągu kilku miesięcy Plush zdobył największe zaangażowanie w kategorii telco i realną zmianę percepcji marki, które w połączeniu z nową ofertą przełożyły się - jak podaje Polkomtel - na 55 proc. wzrost sprzedaży. 

Marka Plush na TikToku ma obecnie 1,2 mln polubień. Dla porównania T-Mobile Polska ma ich 1,1 mln, Play - 516,2 tys., a Orange Polska - 84,5 tys. Siostrzany Plus doczekał się z kolei 153,8 tys. polubień. 

– Długo zastanawialiśmy się co zrobić z Plushem, który lata swojej świetności miał już dawno za sobą i w żadnym punkcie swojego marketing-mixu nie pasował do oczekiwań, które wobec swoich ulubionych marek ma obecne młode pokolenie. Dzięki odważnym decyzjom błyskawicznie zbudowaliśmy ogromne zaangażowanie. Jednocześnie udaje nam się sprytnie przemycać komunikaty ofertowe – mówi Paweł Lewandowski, head of Plush.

– Nikt nie lubi oglądać reklam. Aby naprawdę angażować odbiorców trzeba tworzyć treści, które naturalnie wpisują się w ich feed. Plush w bardzo krótkim czasie stał się naturalną częścią TikToka – i co najważniejsze, przełożyło się to na wzrost sprzedaży i lepsze postrzeganie marki – dodaje Filip Połoska, head of communication and content Plush.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa