Spot z kampanii pokazuje, jak Plushak, brand hero oferty Plush, wchodzi zimą do góralskiej chaty i pozwala dziewczynie, żeby scrollowała serwisy internetowe na jego smartfonie.
Kampania reklamuje ofertę, w ramach której przy doładowaniu w Plush na Kartę za minimum 25 zł użytkownik dostaje dodatkowe 10 GB pakietu internetowego na miesiąc do wykorzystania na TikToku i YouTubie. Standardowe pakiety internetowe (nie zużywają się przy korzystaniu z Facebooka, Messengera, Instagrama i WhatsAppa) wynoszą: 10 GB przy doładowaniu za 25 zł, 20 GB przy 50 zł, 50 GB przy 100 zł, a 100 GB przy 200 zł.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plus-internet-swiatlowodowy-oferta-take-na-laczach-orange-polska-dostepny-w-3-2-mln-domow-wiecej,7170773251970689a ##
W poprzedniej akcji marki Plush, promującej wariant abonamentowy, Plushak był w salonie masażu.

Działania reklamujące markę Plush obejmują przede wszystkim telewizję, internet oraz kina. Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa, za realizację spotu - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plus-siec-5g-polkomtel-w-2020-roku-ktore-miastach-czestotliwosc-2600-mhz,7170776140261505a ##
Oferta Plush jest dostępna od ponad pięciu lat, Polkomtel nie podaje, ilu użytkowników z niej korzysta. Cała grupa Cyfrowy Polsat na koniec września ub.r. miała sprzedanych w modelu prepaidowym 2,44 mln jednostkowych usług telefonii komórkowej, o 4,3 proc. mniej niż rok wcześniej.











