Bohaterem spotu Plusha jest sympatyczny pluszak- maskotka marki. W czasie izolacji umila sobie czas, flirtując z kilkoma koleżankami.
Kampania promuje ofertę na kartę, w której operator oferuje do 40 GB internetu mobilnego i transfer na media społecznościowe bez limitu.

W połowie marca ruszyły dwie inne kampanie oferty Plush: jedna pod hasłem „Weź się przenieś do Plusha!” promująca taryfę abonamentową, a druga z udziałem rapera Lil Wayne’a reklamujący promocję z platformą streamingową Tidal.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/klienci-plus-i-plush-darmowy-transfer-na-korzystanie-z-aplikacji-polsat-news,7170716687021697a ##
Nowa kampania reklamująca Plush jest realizowana w telewizji oraz internecie (m.in. w social media).
Za obsługę marketingową oferty Plush odpowiadają agencja Scholz&Friends Warszawa (kreacja kampanii), studio TFP (produkcja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).











