Bohaterem reklamy jest Plushak, który w czasie letniego wypoczynku na plaży promuje ofertę Plusha z pakietem internetu na media społecznościowe. Propozycja szybko zyskuje uznanie urlopowiczów, zwłaszcza młodych.
W połowie marca ruszyły dwie inne kampanie oferty Plush: jedna pod hasłem „Weź się przenieś do Plusha!” promująca taryfę abonamentową, a druga z udziałem rapera Lil Wayne’a reklamujący promocję z platformą streamingową Tidal.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/klienci-plus-i-plush-darmowy-transfer-na-korzystanie-z-aplikacji-polsat-news,7170716687021697a ##
Nowa kampania reklamująca Plush jest realizowana w telewizji, radiu oraz internecie (m.in. w social media).
Za obsługę marketingową oferty Plush odpowiadają agencja Scholz&Friends Warszawa (kreacja kampanii), studio TFP (produkcja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).
Metryczka kampanii:1. Kampania: Plush Wszystkomający2. Nazwa reklamy: Plush „Lody na patyku"3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.4. Agencja: Scholz&Friends Warszawa5. Reżyser: Wojtek Wawszczyk6. Operator obrazu: Jacek Podgorski7. Scenariusz: Maciej Ładziński, Michał Witek8. Muzyka: Maya Monique De La Vega / Kurt G. Hoffman "Captain Trap A Ho"9. Producent: Ryszard Kłosowski10. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.11. Postprodukcja: Human Ark12. Dom mediowy: Vizeum13. Media: TV, online, citylighty, radio











