Po czterech latach funkcjonowania, Paczkomaty InPost wychodzą poza e-commerce

W ciągu ostatnich 12 miesięcy Paczkomaty InPost niespełna dwukrotne zwiększyły liczbę urządzeń, a liczba sklepów oferujących przesyłkę przez Paczkomaty InPost wzrosła o ponad dwa tysiące. Dostawa przez Paczkomaty InPost jest już dostępna w kolejnych wiodących sklepach jak: Agito.pl, Leroy Merlin, Saturn, Media Markt, Almi Decor. W 2013 marka planuje ugruntowanie mocnej pozycji w branży e-commerce, ale równolegle będzie pracować nad zwiększeniem aktywności niewiązanych z e-handlem, takich jak obsługa produktów pierwszej potrzeby.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ostatni rok, obchodzących drugiego czerwca urodziny Paczkomatów InPost, stał pod znakiem rozwoju. Usługa zwiększyła ilość maszyn niespełna dwukrotnie i podwoiła ilość miast, w których jest dostępna. Trzykrotnie wzrosła ilość sklepów oferujących dostawę zakupów przez Paczkomatów. Na początku roku Paczkomaty jako pierwsze na rynku, wprowadziły na stałe gwarancję dostawy w ciągu 1 dnia od nadania lub zwrot 50% kosztów przesyłki. Tak odważny ruch wywołał prawdziwą rewolucję w branży i ogromny wzrost wiarygodności usługi, która jako jedyna jest w stanie twardo zobowiązać się do tak szybkiego terminu dostawy.

Marka ma równie ambitne plany na bieżący rok. Do końca 2013 w Polsce stanie w sumie 1100 maszyn, a już wkrótce firma zaprezentuje nową strategię lokalizacji. Nadal intensywnie rozwijana będzie współpraca i dostępność w sklepach internetowych. Paczkomaty właśnie udostępniły usługę w takich sklepach jak: Agito.pl, Leroy Merlin, Saturn, Media Markt, Almi Decor, Sklep.kosmetykiaa.pl.

Po uzyskaniu tak silnej pozycji w e-commerce, Paczkomaty InPost chcą rozwijać usługę także poza e-handlem. Marka pracuje nad innowacyjną obsługą produktów pierwszej potrzeby np. kart płatniczych na okaziciela. W ramach nowej usługi Klient będzie mógł wypełnić wniosek w Internecie, a karta będzie po chwili (nawet o 2 w nocy) do odbioru w Paczkomacie. Strategia rozwoju poza e-commerce zakłada także konsekwentne zwiększanie aktywności w obszarze akcji samplingowych nowych produktów i dystrybucji nagród w konkursach.

Urodziny to naturalny okres do podsumowania i tworzenia nowych planów na przyszłość. Paczkomaty InPost mają za sobą bardzo udany rok i rozwój na ogromną skalę. Z usługi skorzystało już ponad 800 tysięcy Polaków. Strategia na kolejne miesiące zakłada dalszy rozwój i zwiększenie liczby partnerów z e-commerce. Równolegle planujemy rozwój aktywności wychodzących poza e-handel, wykorzystując unikatowe właściwości Paczkomatów InPost – dostępność 24 godziny na dobę i błyskawiczny czas dostawy” – mówi Jacek Siekierczak, Brand Manager Paczkomaty InPost.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"