
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Supermarkety Piotr i Paweł wychodząc naprzeciw rosnącej wciąż modzie na aktywne, sportowe i zdrowe życie postanowiły zorganizować bieg na dystansie 10 km. Bieg odbędzie się 23 czerwca w Poznaniu nad jeziorem maltańskim o g. 11:00. Trasa biegu posiada atest PZLA. Ustalony został limit uczestników 500 osób, a zgłoszenia przyjmowane są na stronie biegu www.bieg.piotripawel.pl . Idea biegu jest bardzo prosta: • popularyzacja biegania, jako najprostszej formy rekreacji fizycznej • promocja miasta Poznania – Piotr i Paweł chce zaistnieć nową impreza biegową na mapie Poznania • propagowanie zdrowego stylu życia • wizerunkowa promocja sieci Piotr i Paweł Piotr i Paweł objął patronat nad biegiem, a organizacją zajęła się firma eventowa „Sportlife”. Patronem medialnym jest Radio Zet oraz Radio Planeta FM. Impreza wspierana jest także przez wielu sponsorów. Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl ) WIĘCEJ INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A. (PRESS BOX)

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
