Poczta Polska stawia na startupy

Poczta Polska szuka technologii i partnerów, z którym zrealizuje innowacyjne projekty. Właśnie uruchomiła specjalny portal synergia.poczta-polska.pl dedykowany komunikacji z potencjalnymi partnerami. Każdy projekt, który ma uzasadnienie biznesowe w Poczcie Polskiej, będzie mógł zostać wdrożony. To szansa dla innowacyjnych firm, które szukają możliwości rozwoju. Innowacyjność to najważniejszy motor napędowy dla dużych firm. Dla takiej firmy jak Poczta Polska korzystanie z już działających rozwiązań biznesowych jest bardziej efektywne i szybsze. – To także dla nas świadomy wybór aby wspierać polskie innowacyjne firmy, które do swojego rozwoju potrzebują zaufanego i silnego partnera jakim jest Poczta Polska – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej. Poczta Polska otrzymała już ponad 20 zgłoszeń od polskich startupów i to zaledwie po kilku dniach od startu portalu synergia.poczta-polska.pl. Wśród propozycji są przede wszystkim propozycje współpracy w zakresie e-commerce, logistyki oraz IT. Zgłoszenia są analizowane pod kątem opłacalności w ramach całej Grupy PP.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Szukamy firm innowacyjnych, które mogłyby uzupełnić naszą ofertę o nowe produkty oraz zwiększyć efektywność realizowanych usług. Współpraca ma na celu wykorzystanie obustronnego potencjału firm oraz kreowanie nowych wartości. – mówi Janusz Wojtas. Potencjalna współpraca obejmuje obszary istotne z punktu widzenia rozwoju Poczty Polskiej tj. komunikacja z klientem, nowe formy dostaw, czy uzupełnienie oferty sprzedażowej w placówkach Poczty Polskiej. Poczta Polska jest szczególnie zainteresowana współpracą z firmami, które już mają gotowe rozwiązana w obszarach usług paczkowych, kurierskich, logistycznych oraz usług łańcucha e-commerce, cyfryzacji usług komunikacyjnych czy rozwiązań w obszarach wsparcia. Poczta szuka tez innowacyjnych partnerów biznesowych współpracując z Agencją Rozwoju Przemyslu. Spółki podpisały list intencyjny, na mocy którego Poczta Polska dołączyła do bazy Platformy Transferu Technologii. Poczta Polska za pośrednictwem PTT poszukuje technologii i partnerów, z którymi zrealizuje innowacyjne projekty. W najbliższym czasie planuje m. in. wprowadzić nowe produkty do sieci placówek, uzupełnić ofertę e-commerce, uruchomić nowoczesne formy dostaw i magazynowania przesyłek, a także zoptymalizować sieć transportową. Dla polskich start-upów branża pocztowa może być ważnym rynkiem. Zagraniczni operatorzy pocztowi ścigają się w pomysłach na nowe innowacyjne produkty, np. w wybranych placówkach Royal Mail można już skorzystać z usługi drukowania 3D. Brytyjska poczta drukuje produkty klientom i zapewnia ich dostarczenie. Poczta Polska z kolei posiada obecnie jedną z najnowocześniejszych na świecie platform do komunikacji cyfrowej. Dostępna na platformie Envelo Neopaczka, to usługa, dzięki której, przez internet można opłacić nadanie paczki i samodzielnie przygotować dokumenty nadawcze. Klienci mogą także on-line kupić znaczki, wysłać list lub kartkę, które już w tradycyjnej formie dostarczy listonosz.

Projekt Synergia: Zaparszamy do współpracy z Pocztą Polską

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"