Poczuj lekkość każdego dnia – nowa kampania Dobrowianki

Ruszyła kampania reklamowa naturalnej wody mineralnej Dobrowianka pod hasłem „Lekkość każdego dnia”. W nowej komunikacji marki wyróżnione zostały lekkość i radość płynące z picia wody i dobrego samopoczucia.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Dobrowianki, wody mineralnej o delikatnym smaku i niskiej zawartości sodu, pokazuje kobietom jak świetnie i lekko mogą poczuć się każdego dnia.

Uczucie lekkości i witalności daje radość i chęć do codziennego działania, buduje pozytywne emocje, inspiruje i przyciąga do nas innych ludzi.

„W ramach kampanii będziemy zachęcać do picia wody, bo przecież lekkość to w dużej mierze efekt tego zdrowego nawyku” – mówi Kamila Lichocka, Starszy Kierownik Marki. „Zależy nam jednak także na tym, aby kobiety uświadomiły sobie, jak wiele wartościowych rzeczy realizują każdego dnia, by doceniły siebie i dzięki temu poczuły się lekko także na duchu” – dodaje Lichocka.

W odkrywaniu własnej lekkości Dobrowianka pomoże także poprzez specjalny quiz z nagrodami, który już wkrótcebędzie dostępny na stronie www.dobrowianka.pl.

Spot reklamowy Dobrowianki przygotowała agencja Bates Y&R Denmark. Adaptację na rynek polski zrealizowała agencjaY&R Poland. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom, natomiast wsparcie PR zapewnia agencja ATW Communications.

Dobrowianka

Dobrowianka to naturalna woda mineralna wydobywana w malowniczym regionie Jury

Krakowsko-Częstochowskiej. Pochodzenie z jednego z najczystszych rejonów Polski jest gwarancją jej wysokiej jakości. Dobrowianka ma delikatny smak i niską zawartość sodu, a jej picie naturalnie wspomaga oczyszczanie organizmu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+